Assalamualaikum :) Apa khabar ? Sihat ? Alhamdulillah saya sihat2 saja disini . Selepas 4 hari bermalam di hostel , mcm mcm yg saya pelajari . Disana , sangat berbeza dgn sigs ! Saya rindu sigs sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥ Warden disitu sangat garang dan beliau pernah berkata , lupakan sch lama, lupakan budaya lama semua tho . Lahaii, mana boleh :( Sigs forever dlm hati sy :'/ Kayy sambung balik .Disana, mereka semua panggil saya dgn panggilan 'kak wawa' Awwww so omel ♥ Kecuali senior . Disana, nama sahaja sch campur . Tetapi lelaki dan pompuan diseperatekan disebabkan masalah masalah tertentu . Tetapi tkd lhaa sampai ta jumpa lgsg . Sesekali jumpa jugak . Masa makan, meeting ke apa ke . 

Disana, saya telah berjumpa beberapa kawan baharu yg sangat baik . Junior junior disana baik2 belaka . Haa lagi satu, disana, ada cara salamnya yg tersendiri . Dgn cikgu pun ada cara salam tersendiri . Di dalam kelas, anda boleh makan sesuka hati . Boleh beli makanan then bungkus makan dlm kelas .

Di hostel, dormmate saya semua baik2 . Saya ditempatkan di blok baru . Jadi bersih dan kemas :) Alhamdulillah . Disana, saya rindu semua org di jb . Rindu sgt2 . Rindu family, member, bf , bear , katil, phone, lappy dan sebagainya .

Saya rasa sampai disini sahaja saya larat menaip . Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca bende alah ini .  Haa lagi satu lupa na kata, saya cuti sampai hari ahad . Sebab di sch BARU saya ada kriket apa ntahh . So saya cuma na katakan , KAU ADA ? Okayy dh , saya malas na merepek lg . Bubye ly :*


*Formal tak aku ? Well budak smsj lhaa katakan . Muahaha
Kayy aku gedikk -,-

Blogger templates