Rabu hari tho dh start sch . Aku ada satu berita buruk and dua berita baikk . Okayy lets start with berita buruk . Berita buruk yg pertama cikgu yg  tentukan kelass . Wtf -,- Berita baiknyaa pula, aku dapat masuk kelas 4SN1 . Sepuluh subjek beb . Aku ambik SN pluss PA . Budakbudak dalam kelas nihh pffftttt pandai pandai belaka . Rasa diri ini begitu kecil sekali . Time cikgu panggil namanama budak yg masuk kelas nih, aku mmg dh seramm gilaa . Then, dh akhir akhir cikgu panggil nama tho, aku rasa nama aku tkd . Aku dh 'alhamdulillah , alhamdulillah' Amel dengan nenek kerja gelakkan aku jhea . Cipet betul .  -,- Then ta alehh2 last2 tho nama aku terselit . Pffftttttt . Perkataan pertama keluar lepas cikgu panggil tho, fcuk . Hhaha . Sebab aku mmg tanak masuk kelas budak pandai nihh . And aku nak sangat satu kelas dengan amel and nenek . Aku tanak f4 aku jadi macam f3 aku . Study memanjangg -..-' Lahaiii menyampah betul . At first aku terfikir na tukar kelas . Na masuk 4PA . Then Cikgu Fatilla kata ambik jhea sn dulu . Kalau ta boleh bawak boleh drop . So dari situ aku realize yg aku patut bersyukur dapat masuk SN1 sebab aku boleh try dua dua , PA dgn SN . Ta boleh bawak boleh drop . So, aku anggap itu satu berita baikk . Hhaha . Kayy lagi satu berita baiknyaa . Nenek dh buat surat tadi na apply masuk kelas 4SN1 dari 4TM . Alhamdulillah cikgu bagi . Yahoooo dapat satu kelas dgn nenek . Baru aku bersemangat na pergi sch macam nihh . Hikhokhikhok . Tapi amel blomm buat surat untuk apply masuk kelas SN1 dari SN3 . Esok baru dy na hantar . Harap harap dapat . Aminnnnn . If dapat aku lhaa org pertama yg paling gembiraa gilaaaaaaa . Zaman f2 dh kembali . Jyeahhhhh .  Hhaha . Haa lagi satu nih, Faeka , Nono thanks tao sebab korang selama nih support aku dari belakang . Masa f3 dulu aku rasa down gilaa bila ta dapat satu kelas dgn amel and nenek . Tapi korg baik sangat layan aku , pujuk aku :') Then sampai lhaa skrg nih, korg still support aku . Thanks gilaa . Ilepchiuuu :* Kbyee

Blogger templates