Ohh how i wish i can turn back time and fix two things that had happened today -..-'
First, aku na patah balik masa then tengok mana entah duit aku hilangg . Pfffttt 15 ringgit tho bro . Maybe bg korg celah gigi tapi bg aku besar dho nilai tho . Tho 2 hari duit sch aku kumpul sebab ingatkan cuti raya cina nih na hangout bosan duduk rumah . Nh dh hilang tkd makna ahh na keluar . Aigoooo -,- Aku haramkan sial sp ambik .
Second thing is aku na patah balik masa then perbetulkan mulut aku yang lazer nh . Masa kat dalam bas tadi aku jumpa budak sch rendah aku . Handsome sioddddd -,- Pastu berbual bual then dy kata 'Wehh kat sri stulang ada return crew kan?' Then dengan mulut yg jahat aku jawab 'Haa ahh. Sombong2 sial' Pastu dy gelak dy pandang tepi kat member dy . And rupa rupanya mamat kat sebelah dy tho budak return crew . Ohh Emm Jayyyy . Aku maluuuuu sangat -..-' Rasa mcm na tampar jhea mulut aku time tho . Tapi the fact is mmg dyorg sombong2 kot . Haihhh tapi aku ta sepatutnya kot kata cenggitu . Lepas nihh aku tanak terserempak dengan mamat tho . Atau member2 dy ke . Malunyaaa =='
Haa padan ahh dengan muka aku . Hari nh kat sch aku banyak sangat gelakk . Serious banyak gilaa . Gelakk dgn nenek, syud, faeka , farad, ummi . Haihh tho lhaa banyak gelak kan dh na nangis . Padan muka kau wawa . Kayy lhaa sakit hati nih . Bye :*




*Thanks syudud belanja gua coolblog . Fv terbaru gua oreomint ♥

Blogger templates