14 JANUARY  2012

Semalam hang out kat cs . Awal pagi aku dh bangun na basuh baju . Wtf baju banyak gilaa babi -,- Then siap siap na pergi . Ingatkan na pergi lambat sikit . Tapi si nenek tho suruh pergi awal sebab dy takut dy sensorang . Aku pun mcm org bodoh pergi lhaa awal2 . 11 lebih dh ada kat cs . Pasuh call nenek, dy still ada kat rumah . Wth -..-' Dy dh suruh aku gerak awal2 . Haram betul . So tunggu lhaa si nenek tho . Berejam sial . Lepas sejam gitu baru dy sampai . Macam taikk -,- Then terus pergi mcd makan . Lapar na mampus tunggu org tua tho . Pasuh , tetiba ariff bd call . Dy tanya kat mana . Dy kata dy turun jugak hari tho . Nenek kat sebelah dh senyum sampai kat telinga . Hhaha . Pasuh pergi book ticket then cari birthday present adikk aku . Serious tatao na hadiahkan apa . Sampai lhaa bd sampai pun still tatao na beli apa . At last, pergi world of cartoons beli baju tidur . Hhahaha . Dh tkd pilihan . Then pergi foodcourt tunggu rozy dgn myzul . Haa sebelum tuhh , aku ada buat game dgn rozy dgn myzul .  Antara kita 3 org , sp paling pendek kena belanja . Dh lhaa ta pernah jumpa . First time dho . Hhaha . Pasuh dyorg pun dtg . Pfffttttt . Dyorg tinggi T.T Duit aku hari tho habis sbb beli ticket wayang belanja dyorg jhea . Haihhh . Serve me right =='  Masa jumpa semua senyap . Tatao na ckp apa . Hhaha . Semua malu malu anjing . Pasuh dyorg gerak pergi starbuck . Poyo betul makan kat starbuck -,- Aku lepak lhaa dgn nenek dgn bd . Then pukul 245 gitu jumpa balik masuk wayangg . Nenek duduk sebelah bd . Wiwit . Awww ♥ Hhaha . Aku sebelah rozy . Myzul tetengah . Kiteorg tgk movie keramat . Pfffttttt bosan na mampus . Ta seramm langsung . Rozy kat sebelah aku asyik tutup tutup mata jhea takut . Kay nih aku tipu . Hhaha . Bosan sangat movie tho . Aku berbual jhea lhaa dgn rozy . Dh lhaa sejuk gilaa . Rozy dengan seluar pendek dy . Dy kata pakai seluar pendek boleh nampak tinggi . Ceiitt . Poyo XD Hhaha . Nenek dgn bd pulakk sweet sweet . Hhahahhahaha . Bd sejuk then nenek kasi pinjam selendang dy . Woahhh ><' Awww . Pasuhh, for the first time abg aku ajak hang sesama kat cs . Before nihh jangan harap ahh kann . Aku pun tatao asal dy jd macam gitu . Aku pun layankan jhea . Siap bawak gf dy lagi . Comel jhea gf dy . Hhaha . Kebetulan dy kenal bd, sebab satu sch and sama2 silat then berbual lhaa sesama .Pasuh dy jumpa nenek . Before this dyorg selalu gaduh dekat skype . Haa nih dh face to face apa lagi gaduh ahh . Aku pekak kan telinga jhea dengar dyorg gaduh , gf dy diam jhea . Malas na layan lhaa kot . Hhaha . Pasuh dalam pukul 6 gitu nenek balik . Then  jumpa balik abg aku . Pergi beli hadiah adik aku sebab birthday dy hari nihh . Kita jalan berdua . Perghhh macam ta caya jhea abg aku na jalan dgn aku . Hhahaha . Weird kan bunyi dy . Mwehehhe . Pasuh balik lhaa sesama naik bas . Lagi sekali aku macam ta percaya . Hhaha . Then malam tho kiteorg celebrate birthday adikk aku yg tersayangg . Cewahh . Hhaha . So tadi ada snap some pictures . Tapi gambar rozy dgn myzul tkd -,-  Nahhhhhhhhh



Fillet-o-fish ♥

















BD

Gedikk ><'







Bd with nenek Awwwww ♥

Wiwit ♥


Wooooo






Aku try senyum ta nampak gigi sebab BD kata aku senyum spesen jhea =='


BD belanja kotak nih . RM 15.90 Mula2 aku tgk jhea . Aku kata mahal siodd . Pasuh ta aleh2 dy ambik then terus bayaa . Thanks bro . Dalam tho aku letak baju tidur yg aku na hadiahkan utk adikk aku tho .

Saja na pleasing earing . Hhaha -,-



My annoying brother

Muhammad Muhaimin









Then malam tho celebrate,

Angry bird . Kau ada ? Hhaha

Birthdayy girl ♥

Baru 9 tahun tapi mulut macam org tua . Pfffttt -..-'



Muka bapak aku ta ikhlas -,-


Hhahahahhahaha ignore muka mak aku -,-

Berusaha pandang camera . Hhahha

Mak aku hadiahkan selipar sebab adik aku suka sangat pakai selipar dalam rumahh -,-

Guess what ?


Rantai :)

Annoying kannnn ? -..-'




















Kayy thats all for now . Bye ly :*



Blogger templates