Kayy semalam aku hang out dengan amel and daya . At last dapat jugak hang dengan kau mel . Serious rindu kau sewel XD Kiteorg tgk movie 'we bought a zoo' . Daya ta suka movie nihh . Hhahha . Muka ketat semacam sepanjang dalam wayang . Mwehehe . Movie nih boleh lhaa dikatakan best jgk . Kelakar . Tapi sedih sangat . Serious . Aku dgn amel macam dh nak nangis . And and anak dy perghhhh handsome dho . Smart gilaaaa bebb :D Kayy back to the topic, then kiteorg pergi cari beg sch . Daya jhea dapat beli . Aku tkd yg berkenan . Then pergi shopping sikit . Cari hadiah ABANG amel yg sgt sgt HANDSOME tho . Alamak tercaps lock . Sorry -,- Then jalan jalan pastu balik . Kayy kalau tkd gambar mmg tak sah ahh kann . So nahhhh






Kawan baru daya . Woeowoeow



Nih semua amel punyaa -,-

Beriye







Daya cekau . Tsk tsk :'(




Daya ta pernah na senyum -..-'






Woahhhhh







Tengok cincin tho . Kau ada ?

IMY ♥

Amel merasakan kasih syg aku . Hikhikhik

Apa tho ?

Fav ♥








Tangan daya peko -,-

blurr lagi -..-'

haaaa , baru comel . Hikhokhikhok -,-


serious aku ta tao asal muka aku mcm gitu -_______-



Kdahh . Byee ly :*

Blogger templates