Kay now aku na story time lepas dapat result PMR . Rasanyaa panjang kot . So duduk diam diam depan lappy tho O.o Kayygood . Haa, alhamdulillah aku dapat straight A in PMR . Seriously, tak expect langsung -,- Syukur kepada Allah :) Masa datang2 jhea , masuk dewan then tengok dyorg semua pakai baju sch . Aku jhea pakai baju sukan and selipar . Pffftttttt . Masa nama aku diumumkan , terus naik pentas dengan selipar . Mwehehe . Tkp ahh janji straight A . Hhhihik . Ramai kot dapat straight A . At first, aku ta nangis . Then nama nenek diumumkan jhea , terus lari peluk nenek then nangis kuatkuat :'/ Hrmmm lepas peluk jhea dh ta nangis . Sekejap jhea . Kita kuat . Kita ta suka nangis2 cehhh . Hhhaha . Okayy . Then, lepas happy2 tho , aku and nenek na turun cs . Tapi nenek kata singgah rumah dy dulu . Pastu tunggu mak dy . Lepas mak dy balik jhea , mak dy ajak pergi pasir gudang dulu ambik kereta . So, hari tho ta jadi pergi cs . Tukar plan pergi esoknya . Lepas pergi pasir gudang tho, aunty tolhah ajak pergi jalan2 kat jusco permas sebagai ganti kiteorg ta dapat pergi cs . Aku dengan baju sukan akuu dengan selipor aku . Hhhaha . Then dekat sana ada ahh kiteorg shopping sikit2 . Beli rantai, gelang, baju . Hhhihihi . Lepas tho, hantar aku balik . Then, ta aleh aleh aunty tolhah na singgah jap kat rumahh aku . Pastu berbual bual dengan mak akuu . Pastu ta aleh2 aunty tolhah kata ' Na ajak wawa tidur rumahh boleh ? ' Aku dengan nenek dh berdekak gilaa . hhaha . Then mak aku pun kasi lhaa . Siap2 packing brg then gerak balik rumaa nenek balik . Yahoooo . Dapat tidur dengan nenek . Hhhihihihi . Then malam tho kiteorg try baju untuk pakai esoknya . Hhaha . Gedik tak ? Pastu kiteorg skype dengan rose . Kiteorg tidur dalam pukul 2 lebih gituu . Awalkann ? Yelhaa penat dari pagi berjalan . Pastu bangun awal gilaa . Pukul 9 lebih gitu . Then siap siap na pergi cs . Then dekat cs aunty tolhah belanja makan . Sumpah mak nenek nih baik gilaaaaaaaaa . Then jumpa daya kat sana . Kesian dy tunggu lama . Mak dy marah aku . Tsk Tsk ;( Pastu kiteorg tgk movie 'Suatu malam kubur berasap' Pffftttttt . Bosan boleh movie nihh . Aku tidur dalam wayang . Hhhaha . Then balik rumaa nenek balik . Daya ikut sekali sebab malamnya kiteorg na main bowlingg . Then sebelum pergi main bowling tho, kiteorg skype dgn myzul and rose . Hhhaha . Perlu ke aku ckp bende alah nihh ? Weowoeowoeowooew . Kayy lupakan -,- Then malam tho, main bowling , pfffttttttttttttttttt aku kalahhh . Sangat sangat sangat sangat memalukan . Longkang jhea tempat dy . Nenek dgn daya ta habis gelakkan aku . Malu sial -..-' Game pertama tho, aku malas na ckp score aku bp . Malu weyhhhhhh . Then second game , okayy lhaa jgk sbb daya and nenek ada mainkan . Hhhaha . Tersangat malu sbb ada member2 uncle mahzan . Hewhehwhehwhew :') Pastu malam tho aku balik rumaa dlm pukul 12 something gituu . Balik2 bukak jhea pintu, adik aku tengah nangis sbb rindu kat aku . Hhahha . Untung lhaa dapat adikk macam kau . Mwehehehe . Kayy tho jhea . Bukan panjang manakan ? hhihi . I had a great time with nenek's family :) Ehh jap jap . Ada sikit gambaa na tunjuk and satu video . Hhaha . So enjoy ;)
















































*Sorry video nih agak membosankan
*Sorry handphone punya video mcm pfffftttttttttt
*Sorry ada part part yg ta dengar suara
*Sorry sebab merepek

Blogger templates