Ehh ehh . Nak dengar cerita tak ? Tadikan kat dalam bas aku duduk sensorang . Faeka duduk kat tempat lain . Tengah tengah aku betul betulkan rambut , ada sorang pakcik duduk belakang aku nihh tegur aku . Inilah perbualan kami ;

Pakcik Miang ; turun mana ?
Akuu              ; (terkejut dy tegur) hrmm, sri stulangg
Pakcik Miang ; duduk blog ap ?
Akuu              ; Blok J . (Dlm fikiran 'dy just tanya jhea kot . biasa latuhh')
Pakcik Miang ; Form bp ?
Akuu              ; Form 3 (Dlm fikiran ' dy na ap act ?')
Pakcik Miang ; Lawaaa . Hrmmm, ada no telefonn ?
Akuu              ; Tkd tkd (terus pandang depan 'Dah kenapa org tua nihh ? Miang sial ')

Aku ingatkan sampai tu jhea . Aku ingatkan dy takkan tegur aku lagi sbb aku terus pandang depan and ta layan dy . Tapi ada lagi . Dengan muka yg sangat SUCI , dy bagi aku satu kertas yg siap dengan no phone dy . Dy kata ' ambik nihh ' . Ya Allah . Dalam hati aku ' Mengapakah manusia sebegini wujud di dunia ini ? Mengapa ? Mengapa ? Orang tua ta sedaa diri . Rumah dah kata pergi, kubur dah kata mari . Astaghfirullahalazim ' Sakit hati akuu . Dengan perasaan yg bersalah aku pun ambik jhea kertas yg dy hulur tuhh . Lepas tu, aku terus beralih duduk kat faeka . Takut kalau dy beralih duduk kat sebelah aku pulakk . Lain pulak kang ceritanya . Choyyyy . Kalau muda and handsome tkp jugakk . Nih dah laa tuaa, dalam lingkungan 40 an . Kepala kat depan dah botakk . Adehhhhh -___________________- Ntah ntah dah anak bini kat rumaa . Apalahh pakcik nih . Aku terus fobia na duduk sorang sorang . Hhhaha XD . Kbyee :*

* Fyi, aku dah koyakkan kertas tuhh and buangg (!)
* Gambaa tuhh tkd kene mengena kann ? kann ? Hhhaha . Saja jhea letakk . Dy handsome sangat . Suka gilaa lakonan dy . Hee ;)

Blogger templates