3 november - weeeeeeeeeeeeeeeee . tadi kan kiteorg celebrate birthday amel tao . Best gilaa . Impian aku na lepak kat atas bumbung bangunan , akhirnya tercapai jua . Aisehhhhh . Best sangat tadi . First sekali kiteorg , aku , red dgn fanaa beli kfc nd cake . dah laa masing masing duit ciput . nasib baik cukup . Pastu duduk laa kat situ tunggu dyorg . Pastu amel datangg . Pastu dah habis celebrate semua tuhh , kiteorg main tepunggggg . best taooo XD first sekali , aku jhea yg baling . dyorg semua macam lari lari gitu . pastu dah lama sikit barulah main sama sama . semua kene kecuali wanie gedikk . hhaha . tapi yg paling menyedihkan adalah red . aku ter baling tepung kat dy then masuk kat mata dy . kesian dy . sorry tao red :( . hhaha . Dah tuh jhea cerita dy . ehh ehh , birthday party nih yg paling best sekali yg kita pernah buat . hee :D


















#source ; aku curi dari fb redd . hhaha XD

*Untuk birthday girl , happy birthdayy . semoga panjang umur murah rezeki . Ayat biasa . hhaha . and semoga bahagia selalu . hee . dah . Ly . Kbyee :*

Blogger templates