Aku tao aku sp jhea kann ? Bila dengan aku , kau macam nak tanak jhea . Bila dgn dy, perghh . Malas aku na cakap . Aku cuba untuk fhmm situasi kauu . Tapi kalau disebabkan alasan yg kecik jhea kau tanak pergi , aku mmg ta boleh terima . Bende alah tuhh kecik jhea . Kau boleh tanya kann . Apa salahnya mencuba . Bila dengan dy, kau ta tanya pun bapak kauu . kau pergi jhea . Kau boleh jhea bohong bapak kauu . Kenapa bila dengan aku , kau tanak bohong pulakk . Cari jhea laa idea . Ye aku sedar aku siapa . Kau dah bosan dengan aku . Aku tao kau dah ta sygg aku macam mana kau sygg aku dulu . Sejak dy muncul jhea , kau dah berubah . Semua attention kau bagi kat dy . Sebab tuh aku benci gila dy . Sumpah aku benci dy . Kenapa Allah jumpa kan kiteorg dengan dy ? Kadang kadang aku ta boleh terima qada' qadar . Tapi ap boleh aku buat kan . Kalau boleh aku putarkan masa, aku akan elakkan kita dari jumpa dy . Dah banyak kali kita gaduh garagara dy kan sygg ? Untuk kau  AJ, aku benci kauu gila gila . Kalau boleh 24/7 nak dengan kawan aku nihh . Kau tao tak aku rindu kawan aku yg dulu . Aku dapat rasa yg dy sayang kau lebih dari akuu . Tahniah untuk kau sbb dapat ambik hati dy, attention dy and segala galanya yg pernah aku dapat dulu . Yess congrates . And satu lagi , thanks sebab kau dah buat aku menangis sampai mata aku bengkak . Aku bukan nak cerita kat org ke apa , aku just na luahkan perasaan . Aku tak boleh simpan . Kau pun tao kann ? Dulu kau selalu jadi tempat aku mengadu . Tempat aku story pasal family aku yg huru hara . Pasal feeling . Kalau boleh pasal semua benda . Luar dalam kain aku cerita kat kau . Aku ta pernah rasa malu ke apa ke bila aku cerita kat kau pasal problem akuu . Sebab kau lah kawan dunia akhirat akuu . Tapi skrg, blog laa jadi tempat aku luahkan perasaan . Sumpah aku sayang kauu ♥ Dahh laa . Penat aku menangis . Mesti bengkak esok nihh . Bubyee . ly :*

*dedicated lagu blog nihh kat kau ♥

4:53 AM

Blogger templates