khass untukk kau pompuannn

hesshhh, aku actually meluat na tuliss blog pasal kauu . tapi disebabkan benci aku tuliss jgk . dah tkya byk cerite . aku na cakap nih pompann . dengaa baik baikk . aku mmg dari dulu da benci , meluat , jijikk , hina nd ape ape pkataan yg terkutuk ngan kau . mulut kau tuhh , ALLAH , memangg joyahh pun kalahh . kau cakap main lepass jhea kan . dari KT1 dulu, kau asyikk na belagakk jhea , ta kire laa dgn kekayaan kau ke dgn kepandaian kau . kau kutuk kiteorg balikk sch naik bas . heyy, kiteorg nih kire okayylaa da pandayy bedikari bukan macam kau tuhh kene kongkong bangang . perasan konon da hebat laa . ehh, pegi mamposs laa muke kauu . hahh nih aku na pecahh kan rahsie , mimi pun sakit hati ngan kau tao . mentang2 mimi tuhh turun kelass macam aku jugakk , kau na kutukk2 dy plakk . pecha pun . memangg ramayy laa terase hati ngan kauu . haishh, kalauu ikut kan hati , sampai esokk pun ta habess aku tuliss .

*cermin sikit muke kau kalau na minat org

Blogger templates