Assalamualaikum cinta Waalaikumsalam rindu . Heeshhh nyampah -,- Heyyyoooo ! Its been such a long time ta update kannn ? Well hostelite lhaa katakan X) Seperti anda semua tahu, saya telah berpindah sekolah ke sekolah menengah sains johor . Dannnnn, disana saya telah mendapat kawan baru . And i would like to introduce them to all of youu . Wahhhhh nyampah aku -..-'

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


This is nuraimi artika . Budak pahang beb . Sangat comel dan annoying -.- Mulut dy Ya Allah ta reti na diam . Ada jhea dy na cakap . Kadang2 rasa na lempang jhea muka dy == Hhaha . To aimi, tolong jgn buat kerja bodoh tho lagi eahh sygg . Kau dh janji kann ? Kau buat lagi standby Jangan harap aku na kawan kau lagi Jangan harap kau dapat ngecek makanan aku lagi Hewhewhew XD Aku act rasa bersalah sebab aku yg ajar kau bukan2 . Yee tho memang salah aku . Dyorg pun kata salah aku Tsk tsk T_T Yg kau bangang ikut buat apa ? Aigooo -,- Lupakan jhea jai gamprit tho . Petak ada setia tunggu kau :) Awwww


Hannah waldorf :) Athlete, pandai art, bijak, aktif . Macam macam lagi . Omeyyy pulak tho . Aku suka kau sebab kau sekepala dgn aku . Hrmm lupakan jhea anas tho hambik jhea cheese . Hhaha . Dy dh sediakan choc untuk tempoh sebulan untuk kau tao . Mwehehe . Budak hantu tho pun okayy . Tapi ramai admire wehhh . Aku tetap support kau dr belakang eahh :) Ta mao nangis2 tao yangg ^^ Iloveyouu


Kesimpulannya kawan2 aku semuanya baru lepas break . Kesian gilaa T.T Aku tatao kalau aku pulak mcm mana jadinya . Insyaallah tak :) Hope everlasting kann sygg ? Forever superMAN ♥ 



*Muhaimin , aku tahu kau mesti baca punya post nh
Kau kan stalker terhebat aku -.-
Menyampahhhhhhh !
Jangan sibok dgn life aku puhhleaseee 
Dh kbyee

Blogger templates