Kayy semalam hang dgn buah pinggang buah pinggang saya . Ada amel, nenek, faeka, ayie, jumaizy, emal, and my superMAN ^^ It was the best day ever as i can spend my time with him . I feel like in heaven every single moment with my hero ^^ Kayy gedikk sangat kan bunyi dy ? Ahhh pergi mampus -..- Haa nh na story . Ingat tak ada satu post nh yg saya kata saya na pegang tangan dgn pemilik tgn tho . Alaaa yg tho lhaaa . Yg dh lama sangat tho . Last year kot  . Alaa ingat lhaa ingat lhaaa please -,- Kayyfine ta ingatkan tkp Merajuk ahh gini :/ Hhaha tkd lhaa Nah tgk nihh


Kayy dh baca ? Haa sekarang nh saya dh jumpa dh pemilik tangan tho :) Baru semalam Hhikhik Tangan dy wangi tao Tergoda i Awwww ♥ Sumpah aku menyampah dgn aku nihh Hhaha Dy belanja saya TF . Sedapp tao . Kiteorg makan suap2 . Kayy enough wawa -_- Nanti org menyampah -.- Hhaha sambung2 . As usual , ada snap some pictures . Enjoyzzzz


Kiteorg makan kat mamak jhea Duit terlampau banyak -.-



Awwww




Nasi goreng ayam madu Ta agakk =='

She's mine :)



F for him ♥






Mcflurry :)



"Kenapa fairoz tanak dtg ?"


Yummy


Selepas 5 minit


Wiwit    


*More pictures go to this link 
Okayy bye jumpa nextweek Gonna miss all of you :*
MelovemysuperMAN ♥

Blogger templates