Heyy heyy meh sini aku ada banyak cerita na story mory nh . Ehh sebelum tho , dh lama aku ta updatekan ? Dh berhabuk habuk dh . Jap na pergi hambik duster ~!@#$%^&*()  Ohkayy dh bersihhh ! Hhaha lol -,-

As you all know , aku dh masuk sbp . Mula2 mmg lhaa homesick . Faeka 2 minggu kot nangis . After 2 weeks kiteorg semua dh okayy and aku dh boleh adapt kat sana :) Jyeahh Alhamdulillah ^^, My life become more meaningful when my best friend have been accepted to that school . Bila dapat tahu nenek dapat masuk jhea i was like Urrgghhhhhh ! Aku menjerit kuat gila kat public phone Hhaha XD

Tapi nenek macam ada masalah jhea dekat sch tho :'/ Maybe dy blomm adapt kot . Tkp lama2 okayy letew . Even banyak kali aku kena marah kena maki dgn nenek sokayy i'll still be by your side to support you ;) Kita samasama harunginya ye nekk . Wahh ayat gua na kemana nih ? Hhaha -..-'

Kayy back to the story . So far aku BARU difitnah 2 kali . Kayy tkp nvm . Doa org yg teraniaya nh selalu dimakbulkan . Tgk eahh jgn sampai aku doa bukan bukan untuk korg . Nauzubillah selisih malaikat aku na buat perkara bodoh mcm tho . Tolong lhaa buat fitnah pun agak agak ahh -,- Ya Allah sabar jhea aku :(

Kayy lhaa na sambung tgk vanilla coklat . 4 episode ta tgk tao Sobs sobs Maklumlhaa penjara lahh katakan -,- Nasib baik ada youtube Iloveyoutube xoxo Hhaha Paipai Ilyf :*

Blogger templates